Peregangan Latihan untuk menjadi lebih tinggi - The Best Cara Kemungkinan untuk Meningkatkan Ketinggian Anda

Peregangan Latihan untuk menjadi lebih tinggi - The Best Cara Kemungkinan untuk Meningkatkan Ketinggian Anda

Terdapat beberapa orang yang merasakan bahawa kalau mereka adalah lebih tinggi oleh beberapa inci maka mereka sebenarnya, mereka telah dianggap oleh lain dengan cara yang lebih baik dan bahawa mereka akan mampu untuk mencapai matlamat hidup mereka lebih dengan lebih mudah. Jika anda juga salah satu dari orang-orang yang berfikir seperti ini maka saya pasti bahawa sekarang anda mesti telah mencuba segala yang mungkin untuk mendapatkan lebih tinggi, tetapi semua usaha anda sia-sia. Tetapi sekarang anda tidak perlu bimbang tentang masalah ini kerana dalam artikel ini, saya akan memberitahu anda tentang pelbagai adalah di mana anda pasti boleh mendapatkan lebih tinggi pada sebarang usia.

Kebanyakan orang percaya bahawa ketinggian mereka adalah satu perkara yang semata-mata genetik, sehingga ke tahap ini adalah benar, tetapi jika anda melakukan senaman regangan sangat mudah lagi berkesan setiap hari dan melakukannya dengan cara yang betul maka saya menjamin anda bahawa anda pasti akan dapat berkembang lebih tinggi oleh beberapa inci. Yang pertama dan yang paling biasa senaman regangan yang boleh anda lakukan adalah untuk menggantung tubuh anda bebas dari jawatan dengan memegangnya dengan tangan anda. Ini adalah cara terbaik untuk mendapatkan lebih tinggi kerana dalam menjalankan kuasa graviti juga bekerja pada badan anda dan menarik anda ke bawah dan dengan itu menghulurkan seluruh tubuh anda.

Latihan lain adalah untuk berbaring di atas lantai dengan muka ke bawah dan kemudian angkat bahu dan lengan anda perlahan-lahan lantai dan kemudian tahan selama 10 saat. Ini juga merupakan satu usaha yang sangat baik. Yang terakhir dan perkara yang paling berkesan yang anda boleh lakukan ialah tidur dalam postur yang baik; ini adalah kerana terdapat beberapa postur tidur yang akan menghalang pertumbuhan anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar