Aloe Propolis Creme

Aloe Propolis Creme

Adakah terdapat tiub Aloe Propolis Crème di rumah anda? Jika tidak ada, anda mungkin berminat untuk mengetahui mengapa ada satu di lombong - dan di rumah-rumah banyak, banyak orang yang saya kenali.

Secara ringkas, crème yang saya gunakan - menggabungkan sifat-sifat menenangkan Aloe Vera dengan propolis dari lebah - melegakan scrapes, terbakar, ruam dan masalah kulit yang paling.

Ia juga boleh membantu dengan kudis sejuk dan jerawat (seperti crème meninggalkan satu halangan pelindung pada kulit) dan merupakan pelembap harian yang sangat baik - terutama untuk keadaan kulit kering.

Ditambah kepada semua yang, ia adalah sesuai untuk mereka yang terdedah kepada ekzema dan psoriasis!

Orang-orang Yunani purba digunakan propolis untuk menyembuhkan luka dan mengurangkan bengkak -. Ia boleh memberikan doktor dengan antiobiotic semula jadi untuk melawan jangkitan dan menurut Profesor Arnold Beckett, seorang pakar dalam bidang kimia ubat-ubatan,

Profesor Beckett berkata: "Tidak ada keraguan bahawa ada banyak bahan berharga dalam propolis dan sebagai anti-virus, agen anti-kulat dan anti-bakteria ia adalah sama dengan apa-apa dadah moden. Ia adalah sangat cerah. '

Beliau pertama kali melihat propolis (digunakan oleh lebah untuk mengelak sarang mereka terhadap bakteria) bekerja dalam satu kajian Kanada pada sejuk herpes virus sakit. "Saya kagum dengan kesannya," katanya. 'Saya cuba pada pesakit dan ia adalah hebat dalam merawat luka sejuk. Apabila "kesemutan" mula, pesakit digunakan propolis salap dan ia berhenti kudis sejuk melanggar. Jika kudis itu sudah ada, mereka sembuh dengan cepat. '

Profesor Beckett juga telah menggunakan salap pada pesakit ekzema untuk melegakan gatal-gatal, manakala Hospital Hammersmith London telah diuji untuk melihat jika ia mengurangkan keradangan dalam penyakit-penyakit kulit.

Percubaan lain, di Hospital Rotherham di Yorkshire, diuji sama ada propolis boleh membunuh bakteria di belakang ulser perut dan penyelidik lain sedang melihat sama ada ia mungkin membantu menyembuhkan luka yang disebabkan oleh ulser kaki.

Profesor Beckett percaya propolis sungguh berkesan dalam bug pertempuran kerana kombinasi unik lebih daripada 2,000 bahan-bahan kimia. Beliau berkata: "Propolis mengandungi kombinasi kompleks bahan-bahan, yang kebanyakannya mempunyai kesan secara berasingan. Tetapi kunci seolah-olah menjadi cara mereka bekerja bersama-sama. '

Kembali ke Forever yang Aloe Propolis Crème - kaya, campuran yang berkrim Aloe Vera, propolis lebah, chamomile dan komprei, Vitamin A dan E dan pelembap dipilih - yang telah berjaya dibicarakan di Hospital Street Ormond Great, London, untuk membantu penghidap Epidermolysis bullosa .

Akibatnya, kata Doktor terkenal Peter Atherton, sesetengah ibu ini 'Butterfly Kanak-kanak' kini menggunakan Krim ini, yang dilihat sebagai diterima sebagai bentuk rawatan kepada dermatologi pediatrik di hospital itu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar